معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

نوشته شده توسط LEIGH WEINGUS به روز و در تاریخ 18 ژوئن ، 2020
بررسی شده توسط کریستین BULLOCK مربی بدنسازی
کشش زن
تصاویر MERLAS / GETTY
در جامعه ما این تلاش بی پایان برای لاغر شدن است ، بسیاری از ما با قید کم کردن پوندها به ورزشگاه ضربه می زنیم. به ما آموخته می شود وقتی احساس مقصر بودن در مورد چقدر مورد نیاز خود را انجام می دهیم تمرین کنیم ، یا در عرض چند هفته در لباس دو سایز خیلی کوچک قرار دهیم.


در حالی که به طور منظم ورزش کردن به دلایل زیادی ایده خوبی است ، اما راهی سالم برای زندگی ما نیست. با دویدن بر روی یک تردمیل یا پدال زدن در روز بر روی دوچرخه ثابت به مدت 45 دقیقه در روز ، امیدوارم که شما کالری بیشتری نسبت به ما بخورید ، در نتیجه پوندهای گمشده شما به وجود می آید. با این وجود مطالعات متعدد نشان داده اند که این فرمول خیلی خوب کار نمی کند ، از جمله یکی از مواردی که اخیراً ایجاد شده است ، که باعث کاهش تلاش های کاهش وزن ما می شود. کاهش وزن کاری است که می توانید با کاهش وزن انجام دهید.


با پشتوانه علمی زیادی که به عنوان کاهش وزن کار نمی کند - به نظر نمی رسد که خودمان انجام دهیم اصلاً هر مکالمه کاهش وزن اما چگونه می توانیم روایت پیرامون ورزش را به چیزی تغییر دهیم که موجب شادی و نه ترس و وحشت به زندگی ما شود؟ این همان چیزی است که متخصصان باید بگویند.

قدرت تبدیل تمرین به یک انتخاب.


برای قوی تر شدن ورزش ، ضرب و شتم استرس ، بهتر خوابیدن؟ طبق گفته های تئا گالاگر ، Psy.D. شما ممکن است لزوماً بیشتر ورزش نکنید. و مدیر کلینیک پزشکی پن ، اما شما در مورد آن احساس خوشبختی خواهید کرد. او می گوید: "هنگامی که شما برای کاهش وزن ورزش نمی کنید ، احساس می کنید کمتر از انجام کار و انتخاب بیشتر استفاده می کنید." "من همیشه می فهمم که شما به دلیل تمایل به انجام کارها تمرکز بهتری دارید و فواید سلامت روانی مرتبط با ورزش معمولاً مثبت تر از تغییر شکل و وزن هستند."


کیت هورلی ، متخصص مدیتیشن ، یوگی و بنیانگذار برنامه KAIT اضافه می کند که کاهش وزن افراد را به این وجهی می کند که در وهله اول ورزش را شروع کنند ، که این لزوما چیز بدی نیست - اما این خطر هنگامی بوجود می آید که آنها و ارزش آنها را تعریف کنید. او می گوید اگر آنها نیاز به تمرکز بر روی چیزهای بدنی در مورد ورزش دارند ، پس بهتر توجه کنید که ورزش باعث می شود بدن قوی تر شود.

"آیا تاکنون متعهد شده اید که برای چند هفته حرکت کنید و متوجه تعریف بیشتر عضلات شده اید؟ یا شاید شما متوجه شده باشید که انجام کارهایی مانند پیاده روی در محوطه بالای هواپیما در هواپیما ساده تر است. " وی گفت: "در حالی که قدرت و استقامت در ساختمان مانند کاهش وزن نیست ، افراد کافی شاهد تغییرات جسمی در درون خود و دوستان خود هستند. وقتی نتیجه مطلوب را می بینیم ، مغز ما به آن سیم کشی می شود و دوباره و دوباره امتحان می کنیم. "

برای برطرف کردن رابطه خود با ورزش ، هدفی را تعیین کنید که با کاهش وزن در ارتباط باشد.

در حالی که کاهش وزن ممکن است انگیزه خاصی به همراه داشته باشد ، خصوصاً به این دلیل که احتمالاً تنها از طریق ورزش می توانید وزن خود را از دست دهید. بنابراین اگر به دنبال رفع رابطه خود با ورزش هستید و می خواهید این کار را بیشتر انجام دهید ، حتماً با یک هدف وارد آن شوید.

مینا لی ، مربی و مربی تغذیه می گوید: "اهداف خود را برای تسلط بر برتری های جسمی مانند انجام این کار برای اولین بار فشار یا سه مایل دویدن انجام دهید." "این واقعاً حس دستیابی ، اعتماد به نفس و توانایی های ما را تقویت می کند - همه اینها منجر به یک ذهنیت سالم تر می شود."

و اگر همه موارد مربوط به مراقبت از خود را در نظر بگیرید ، عالی: لی پیشنهاد می کند که ورزش را به عنوان عملی برای مراقبت از خود فکر کنید. "جستجو در مورد نشان دادن خود و اعلام سلامتی ، مستحق مراقبت است."

و در حالی که به آن نگاه می کنید ، سعی کنید انتظارات را از بین ببرید. لی می گوید: "به خود بگویید که ورزش می کنید ، خوب نیستید." "هر چه داستان به خودتان می گوید ، آن را آزاد کنید. به جای اینکه خود را از الگوهای یا انتظارات گذشته رها کنید ، در معرض یک تجربه و ارتباط جدید با ورزش و نزدیک شدن به آن قرار بگیرید. "



تاريخ : سه شنبه 4 شهريور 1399 | 1:15 | نویسنده : سمیرا خدمتی |

نوشته شده توسط الیزا کرپویان
 به روز 30 آگوست 2019
بررسی شده توسط کریستین BULLOCK مربی بدنسازی
بهترین تمرینات در L.A.
دانشکده
این روزها ، به نظر می رسد ما راهی را برای ساده تر کردن همه چیز پیدا کرده ایم (نمایشگاه A: هنر ارسال یک سالاد در خانه خود به طوری که همزمان با زمان شما برسد). بنابراین ، فقط قبل از اینکه کارآموزان نیز کارآیی داشته باشند ، فقط موضوع زمان است. استودیویی مانند Lagree Fitness در لس آنجلس کلاس هایی را ارائه می دهد که به اندازه 25 دقیقه کوتاه است و در آن زمان تمرینات بدن کامل یا تمریناتی که بیش از حد متمرکز شده اند انجام می شود تا بتوانید بازوها یا باسن خود را تنظیم کنید.


سباستین لاگری ، بنیانگذار و مخترع Supraformer ، Supraformer ، Supreeformer استودیوی Lagree Fitness می گوید: "وقتی تمرین کمتری دارید ، هر دقیقه شمارش را انجام می دهید." او توضیح می دهد که سالهاست که ما شرط کرده ایم که همه چیز باید یک ساعت طول بکشد: قرار ملاقات دندانپزشکی ، جلسات و تمرین. اما این طولانی نیست که چیزی طول بکشد - کیفیتی است که به حساب می آید.


به عنوان مثال ، شما می توانید در خانه های واقعی کار کنید و انرژی زیادی را تحمل نکنید ، یا می توانید 25 دقیقه کار کنید و با نتایج بیشتر کمتر کار کنید. سباستین می گوید: "مردم بیش از حد روی این مسئله تمرکز می کنند که چه تعداد و چه مدت زمان شکل گرفتن وجود دارد."

در Lagree Fitness Studio و سایر کلاسهایی که هر 30 دقیقه یکبار شروع می شوند ، بهانه "برنامه من خیلی دیوانه است" فقط پرواز نمی کنید. جلوتر ، بهترین تمرین 30 دقیقه ای را در L.A پیدا کنید. در جایی که شما در مدت زمان کوتاهی از طریق یک تمرین شدید با قدرت بالا می روید.

 


استودیوی Lagree Fitness
سباستین توضیح می دهد: "بسیاری از افرادی که این کلاس ها را می گذرانند می گویند که دوست ندارند کار کنند." برای بسیاری ، کلاس های 25 دقیقه ای هضم آسان تر است.

سباستین می گوید: "سود هرگونه تمرین در 15 تا 20 دقیقه اول اتفاق می افتد." "متابولیک ، آنابولیک ، تولید هورمون رشد ، تستوسترون و ... همه این موارد در 20 دقیقه اول تمرین اتفاق می افتد. پس از آن ، شما به جای چربی شروع به سوزش ماهیچه ها می کنید." کلاس ها هر نیم ساعت ارائه می شود ، متناوب بین تمرینات بدن کامل و مناطق هدفمند مانند بازوها و آبسه.

اگر توسط دستگاه سفینه فضایی مانند شما مورد ارعاب قرار گرفته اید ، این مقاله را در دستگاه مشابه سباستین ، Megaformer بخوانید.

تون
من و همسرم قبل از افتتاح استودیو در ماه سپتامبر ، این کلاس را تجربه کردیم. در روزهای بعد از تمرین ، ما در مورد سطح درد خود در کنار هم تسلیم شده ایم. کلاس ها علاوه بر یک تردمیل بدون موتور می توانند شامل مجموعه هایی از اسکوات و استپ ها باشند که این امر باعث می شود تا در مناطقی مانند شین های شما تأثیر کم داشته باشد. کلاس قبل از دانستن آن تمام شده است ، اما در قلب شدید بسته است. مقدار زیادی آب و حوله بیاورید - فقط بگویید.


صفحه
Platefit یک تمرین 27 دقیقه ای با شدت بالا در دستگاه پزشکی است. این کلاس روی یک Power Plate انجام می شود ، که طبق گفته وب سایت ، "30-50 بار در ثانیه عضلات منقبض می شود ، گروه های عضلانی متعددی را به طور همزمان درگیر می کنند تا در نیمی از زمان نتیجه بگیرند." مشتریان اول وقت می توانند دو هفته کلاس نامحدود را با 49 دلار انتخاب کنند.

تناسب اندام شهر
این استودیو 30 دقیقه آموزش مدار را با گزینه ای برای ماندن 30 دقیقه و تمرین بیشتر در دستگاه های قلبی ارائه می دهد. در هر کلاس حداکثر هفت شرکت کننده وجود دارد تا آسیب ها و توجه ویژه به فرم ها به حداقل برسد. مانند استراحتگاه استادیوم لاگری ، کلاس ها هر 30 دقیقه یک بار شروع می شوند و گزینه های زیادی را به مشتریان مشغول می کنند.


ظهور ملت
Rise Nation سه سطح کلاس را ارائه می دهد که تمام طول آنها 30 دقیقه طول بر روی Versaclimber است. اگر مانند من قبل از این هرگز Versaclimber را امتحان نکرده باشید ، مهم این است که این یک ماشین صعود قائم است که بدن را درگیر می کند. صخره نوردی داخلی را با سوختگی جدی عضلات فکر کنید.

پوند متناسب
این کلاس از طبل زدن به عنوان روشی بی نظیر برای انجام کاردیو استفاده می کند. تمرین کامل بدن در کلاس ها به اندازه 30 دقیقه کوتاه ارائه می شود. در حالی که مواضع مختلفی از تمرینات مانند Pilates و یوگا را نگه دارید ، می توانید آهنگ های 2 تا 4 دقیقه ای را ضرب و شتم کنید.



تاريخ : سه شنبه 4 شهريور 1399 | 1:14 | نویسنده : سمیرا خدمتی |

نوشته شده توسط LOCKE HUGHES به روز شده 31 مارس 2020
بررسی شده توسط JEN POLZAK مربی بدنسازی
کشش ران ران
دانشکده
از خواب بیدار شوید ، در یک میز کار کنید ، راه بروید یا شاید در یک تمرین متناسب باشید ، سپس دوباره تمام شب بنشینید. آشنا بنظر رسیدن؟ اگر چنین باشد ، بدیهی است که تنها نیست - و احتمالاً باسن تنگ در نتیجه ممکن است. دلیل: نشستن برای طولانی مدت ، بدون اینکه استراحت برای کشش یا حرکت داشته باشید ، تقریباً مطمئناً منجر به احساس سفتی در قسمت جلوی باسن خواهد شد.

کامرون یوئن ، فیزیوتراپی توضیح می دهد: بدن شما تمایل دارد با حالت های ایستادگی و الگوهای حرکتی که بیشتر وقت خود را در آن می گذارید ، سازگار باشد. برخی تمرین های خاص همچنین می تواند به لگن باسن منجر شود. یوئن می گوید ، اگر کارهای اصلی زیادی انجام می دهید ، در واقع ممکن است از فلکسورهای لگن خود بیش از عضلات شکم خود استفاده کنید ، که می تواند منجر به سفت شود.

با کارشناس ملاقات کنید

کامرون یوئن ، PT ، DPT ، CSCS یک فیزیوتراپی در درمان های Bespoke در NYC است.
ایمی هوور ، DPT یک فیزیوتراپی با استودیوی تمرین P.volve است.
چه چیز دیگری: خانمهای خوش شانس ما بیشتر از مردان مستعد گرفتگی در باسن هستند. به دلیل تفاوت های آناتومیکی در باسن ، ذاتاً پائین تر از باسن مردان است. ایمی هوور می گوید: این امر باعث می شود که باسن ما سخت تر و مستعد استفاده بیش از حد باشد.

به علاوه ، سایر فاکتورها از جمله هورمونهای حاملگی زن ، رشد شکم در دوران بارداری و حتی پوشیدن کفش پاشنه بلند (!) همچنین می تواند باعث شود که خانم ها دارای شیب لگن قدامی یا افزایش منحنی در ستون فقرات کمر شما باشند. "از آنجا که عضلات فلکسور باسن (psoas) به ستون فقرات کمر متصل می شوند ، این افزایش منحنی می تواند به کوتاه شدن فلکسورهای لگن کمک کند."

Psoas چیست؟
پوزو قویترین عضله در فلکسورهای لگن است که در بین ستون مهره و لبه لگن کمتر قرار دارد. به کشیدن ران و نیم تنه به سمت یکدیگر کمک می کند.
احتیاط
قبل از اینکه بیشتر در مورد چگونگی شل کردن باسن خود صحبت کنیم ، باید تمایز مهمی انجام شود. فیزیکی می گوید: "شکایت از" تنگی "یا" درد "در فلکسورهای باسن چیزی است که معمولاً در کلینیک استفاده می شود ، اما قبل از اینکه من حرکات فلکسور ران را تجویز کنم ، همیشه آزمایش می کنم که آیا ماهیچه واقعاً فاقد دامنه حرکت است. درمانگر لورا وربر.

با کارشناس ملاقات کنید

لورا وربر ، PT ، DPT یک فیزیوتراپی در موسسه توانبخشی جسمی گلوریا دراموند در فلوریدا است.

شواهد نشان می دهد که ماهیچه های تنگ معمولاً سریع خستگی دارند و منجر به درد عضله و احساس تنگی می شوند. از آنجا که سفتی و ضعف زیادی وجود دارد ، حتماً فلكسورهای مفصل ران را كشیده و تقویت كنید تا از بروز هرگونه مشكلات طولانی مدت جلوگیری شود.

در زیر هشت حرکت مورد تأیید متخصص وجود دارد که می تواند TLC شما را بگیرد - تمام آنچه شما نیاز دارید یک تشک ، صندلی و تختخواب است. هوور می گوید هر روز عضلات شما گرم باشد ، مانند پیاده روی یا یک تمرین ، حرکات کششی را انجام دهید.

01
از 08
کشش هیپ فلکسور نیم زانو

دستورالعمل ها:

با باسن و زانوها در 90 درجه خم شوید. گلوتهای خود را منقبض کنید تا لگن شما در زیر شما کمی کج شود.
باسن خود را به جلو فشار دهید ، اما به عقب به ستون فقرات خود تکیه نکنید. (شما باید کششی در قسمت جلوی باسن و پایین ران احساس کنید.)
60 تا 90 ثانیه تنفس آرام و آرام را در کشش نگه دارید.

02
از 08
کشش چهار گوشه ایستاده

در حالی که ایستاده اید ، گلوت های خود را کمی منقبض کنید تا لگن شما کمی در زیر شما کج شود. زانوی خود را خم کرده و از دست خود برای کشیدن مچ پا به سمت گلوت استفاده کنید.
60 تا 90 ثانیه تنفس آرام و آرام را در کشش نگه دارید.

پاها را عوض کنید و تکرار کنید.

03
از 08
Cobra Press-Up

با آرنج خم شده و دستان خود را بر روی شکم دراز بکشید.
گلوتهای خود را منقبض کنید و با فشار دادن باسن به سمت زمین ، با فشار دادن دست به زمین ، سینه و شکم خود را از کف زمین بلند کنید. نه تنها کمر ، نه باسن و کل ستون فقرات خود را گسترش دهید.
برای 20 تا 25 تکرار
04
از 08
صندلی کششی

در حالی که ایستاده اید ، یک پا را روی صندلی قرار دهید و به سمت جلو بلند شوید ، خم بسیار کمی را در زانوی پای ایستاده نگه دارید. باید کشش را در جلوی پای ایستاده احساس کنید.
20 تا 30 ثانیه نگه دارید و هر بار سه بار تکرار کنید.

05
از 08
کشش تخت

در امتداد لبه تخت خود دراز بکشید ، بگذارید که نزدیکترین پا به طرف آن آویزان باشد. زانوی دیگر را به درون سینه خود بکشید و بگذارید وزن پا از تخت پایین بیاید.
زانو را به آرامی خم کنید تا کشش در قسمت ران و جلوی باسن بیشتر شود.
20 تا 30 ثانیه نگه دارید و هر بار سه بار تکرار کنید.

06
از 08
کشش جانبی

از یک طرف دراز بکشید و قوزک پای پا را بالای سر خود بگیرید.
زانو را خم کرده و باسن را دراز کنید ، کشش را در قسمت جلوی لگن و ران احساس کنید.
20 تا 30 ثانیه نگه دارید و هر بار سه بار تکرار کنید.
این دو تمرین آخر نه تنها فلكسورهای مفصل ران را دراز می كنید ، بلكه به تقویت گلوت های شما نیز كمك می كنید كه می تواند ضعیف باشد.


07
از 08
پل گلوت

با زانوی خم و پاهای صاف روی پشت خود دراز بکشید. با پاشنه های خود به زمین فشار دهید و باسن خود را به سمت بالا بکشید تا زمانی که زانوها ، باسن و شانه ها در یک راست قرار گیرند.
مراقب باشید که کمر خود را در قسمت بالای کم نکنید.
برای 20 تا 25 تکرار برای 3 ست.

08
از 08
مارس پل

باند تمرین (در صورت وجود) را در اطراف پاهای خود قرار دهید و مطابق آنچه در بالا گفته شد ، وارد یک موقعیت پل شوید. هسته خود را درگیر کنید و گلوتهای خود را فعال کنید.
اکنون راهپیمایی متناوب با پاهای خود را در حالی که باسن خود را به موازات کف نگه دارید.
برای 10 تا 15 تکرار در هر طرف برای 3 ست.



تاريخ : سه شنبه 4 شهريور 1399 | 1:12 | نویسنده : سمیرا خدمتی |

نوشته شده توسط OLIVIA MUENTER UPDATED ژانویه 15 ، 2020
زن نوشیدن چای
OLIVIAMUENTER
هنگامی که سال 2019 به دور خود چرخید ، من می دانستم که سال بزرگی خواهد بود. من و نامزد من قصد داشتیم عروسی خود را جابجا کنیم ، به شهر و ایالت دیگری برویم (و از منهتن بیرون رفتیم ، که این یک چیز عجیب است) و من برای شروع یک حرفه کاملاً جدید ، کار خود را ترک کردم. بین این همه و عوامل استرس زا معمولی در زندگی روزانه ، من سال آماده شدم تا کمی آشوب آور باشم. به خودم گفتم که چسبیدن به یک تمرین منظم به من کمک می کند تا با استرس روبرو شوم. من فکر کردم که با وجود چقدر مشغول بودن ، هفته ای چندین بار به ورزشگاه می روم یا آن را به کلاس اسپین مورد علاقه خود می رسانم.

در عوض ، من خودم را تا سال 2019 نیمه کار کردم که بیش از یک یا دو بار کار نکرده ام.


بخشی از من از خودم ناامید شدم و بخش دیگر از فکر بازگشت به ورزش غافل شدم. قبلاً همه را از قبل گذراندم. برنامه های گران قیمت تمرین را برای ایجاد انگیزه در من خریداری کرده و برنامه ای را برای طی کردن چند مایل از مایل برای طی کردن چند مایل برای رسیدن به "موفقیت" خریداری کرده ام. من در آغاز سال 2019 همه کارهای مشابه را انجام داده بودم؛ من فکر می کردم که نگه داشتن خودم در یک برنامه تمام یا چیزی راز موفقیت نیست. با این حال ، در واقعیت ، باعث شد احساس شرم بیشتری داشته باشم. من برای چند ماه اول بازگشت به ورزش به خودم گفتم ، من برای یک بار در زندگی ام گرانترین ، چشمک زن و طاقت فرسا ترین نقشه ای بود که پیدا کردم. در عوض ، من چیزی قابل کنترل ، انعطاف پذیر و مقرون به صرفه پیدا می کنم. یک تحقیق کوچک من را به سمت برنامه مبل 5K سوق داد.

این سه دلار بود و تمرین های هدایت شده ای را برای شما فراهم می کرد که به چه موقع راه بروید ، دویدید ، و آهسته بزنید. هنگامی که من شروع به استفاده از آن کردم ، سریع فهمیدم که هر ضبط و با سرعت ضبط می شود. طی دو هفته ، من خودم را می دیدم که پیشرفت می کند - سریعتر و طولانی تر دویدن. برای اولین بار ، احساس من تنها چیزی است که به من انگیزه می دهد تا به طور مداوم ورزش کنم. با داشتن برخی از نمودارهای عظیم نقاط عطف یا عضویت در یک تکه بزرگ از حساب بانکی خود ، احساس انگیزه می کنم (یا سعی در ایجاد انگیزه در خودم دارم). وزنه خودم را وزن می کنم ، یا بر اساس وزن من در از دست دادن ، تمریناتم را خوب یا بد طبقه بندی می کنم. من در خودم تحولات جسمی و روحی را تشخیص می دادم و از آنها قدردانی می کردم. این یک تغییر کوچک بود ، اما احساس انقلابی می کرد.

طی دو ماه ، من ده ها تمرین را تمام کردم و سرعت مایل خود را با چند دقیقه بهبود بخشید. من هنوز هم سریع و یا هر روز هفته نیاز دارم. جهنم ، من حتی قصد دارم به زودی 5K واقعی را اجرا کنم. اما می دانستم که می توانم دویدم. می دانستم می توانم سریعتر و قوی تر شوم. و می دانستم که به آن احتیاج دارم ، گزینه همیشه در آنجا بود. این اولین باری بود که فهمیدم که اینگونه ورزش (از هر شکلی) پایدار می شوید. شما به دلیل تعهد مالی یا شماره در مقیاس ، آن را ندارید. شما این کار را می کنید زیرا باعث می شود احساس خوبی داشته باشید. سالها فکر می کردم ورزش پیچیده تر از این است. اما نشد. این یک برنامه کوچک است که هزینه کمتری نسبت به قهوه دارد.



تاريخ : سه شنبه 4 شهريور 1399 | 1:11 | نویسنده : سمیرا خدمتی |

نوشته شده توسط OLIVIA MUENTER UPDATED ژانویه 15 ، 2020
زن کار کردن
@دوست دختر
 در این مقاله

برنامه پرداخت Peloton
تصمیم
خط پایین
چند هفته پیش ، با هشیاری ، تصمیم گرفتم به وب سایت Peloton بروم. شاید به دلیل همین ویروس تجاری یا پستی باشد که در اینستاگرام دیدم - چه کسی می داند؟ من فکر می کنم در مورد خرید دوچرخه Peloton فکر می کنم ، اما فهمیدم که به نظر می رسد صدمه دیده است. بعلاوه ، من کنجکاو شدم که همه موارد اعتیاد به مواد مخدره در مورد چیست. هر نوع تجهیزات ورزشی که به نوعی می تواند الهام بخش زیر مانند فرقه باشد چیزی است که می خواهم درباره آن بیشتر بدانم. می خواستم بدانم که چگونه کار می کند و آیا به عنوان یک صفحه نمایش بزرگ متصل به دوچرخه مستقیم است یا خیر.

معلوم است ، به نظر می رسد جنبه جامعه از آن ، فروش مهمترین نقطه است. این دوچرخه به برنامه Peloton (که هزینه ماهیانه اضافی 39 دلار است) متصل می شود ، که هزاران کلاس در آن قرار دارد - هم از پیش ضبط شده و هم به صورت زنده. کلاسهای زنده به شما امکان می دهند در کلاسهای واقعی و رقابتی "به آن بپیوندید". صفحه راهنما و آمار شخصی شما درست روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود. فوراً فهمیدم که چگونه کسی می تواند خیلی سریع کل روند را قلاب کند. حتی خودم را پیدا کردم که فکر می کنم یکی را بگیرم. و بعد قیمت را دیدم.


برنامه پرداخت Peloton
Pelotons ارزان نیست. قیمت این موضوع را منعکس می کند. این دوچرخه خود 2245 دلار است (و باز هم ، این شامل اشتراک ماهانه برنامه نمی شود - که در آن همه کلاسهای زنده و غیره قرار دارد). یک خرید کوچک ، اما یک کاری که ابزار Peloton انجام می دهد ، تأمین مالی است. در سایت ، قیمت کامل دوچرخه را درست در کنار عبارتی مشاهده می کنید که "یا 58 دلار در ماه به مدت 30 ماه در 0٪ APR". APR به معنای درصد درصدی سالانه یا میزان پولی است که شما در هر سال برای پرداخت های ماهانه شارژ می شوید. براساس وب سایت Peloton ، این گزینه تأمین مالی 0 دلار پایین است و به سادگی به یک برنامه سریع نیاز دارید که تاثیری در نمره اعتباری شما نخواهد گذاشت. آنها حتی یک نقل قول در وب سایت از یک کاربر Peloton دارند که می گوید: "من کل این امور را تأمین مالی کردم. من دوستانی دارم که بیشتر از عضویت ماهانه خود در سالن ورزشی صرف می کنند. "


وقتی فکر می کنید اینگونه باشد ، Peloton به سرعت به گزینه ای جذاب برای ورزش تبدیل می شود. بیشتر ما شانس آن ماه را برای عضویت در یک سالن بدن سازی یا بسته کلاس تمرین می گذرانیم. چندین بطری شراب مناسب وجود دارد. و نیاز به یک دوچرخه Peloton در خانه شما در هیچ زمان برای هزینه ای فوق العاده کم (تنظیم و تحویل در قیمت دوچرخه Peloton نیز در آن گنجانده شده است). با این حال ، این ماه هایی است که شما را برای پیاده شدن از دوچرخه با آن نرخ - 38 - می گیرد. به دلیل بیش از سه سال از پرداخت دوچرخه Peloton خود.

تصمیم
بنابراین از خود بپرسید: آیا قصد دارید آن را دوست داشته باشید و با خوشحالی بیش از سه سال از آن استفاده کنید؟ آیا می توانید علاوه بر هزینه های دیگر ، پرداخت های ماهانه را برای آن مدت طولانی انجام دهید؟ آیا تمایل دارید که به سرعت از نوع خاصی از تمرین مریض شوید یا پرداختهای خود را از دست ندهید؟ اگر بله ، ممکن است این طرح برای شما مناسب نباشد.

اما ، اگر برنامه تأمین مالی برای شما خوب به نظر برسد ، گزینه دیگری وجود دارد که Peloton را جذاب تر می کند: محاکمه خانگی. به سادگی دوچرخه را خریداری کنید ، آن را تحویل بگیرید و در خانه خود تنظیم کنید و سپس به مدت 30 روز از آن استفاده کنید. نه به آن؟ متوجه همه چیز ظاهر شده در فنجان چای هستید؟ Peloton خواهد آن را انتخاب کنید و آن را به صورت رایگان دورخط پایین
Peloton ایده داشتن کلاس در خانه خود را بسیار جذاب و شگفت آور انعطاف پذیر می کند. با این حال ، گزینه تأمین بودجه مطمئناً امکان پذیرتر می شود. در حالی که بودجه و آزمایشات خانگی کمک می کند تا دوچرخه قابل دستیابی تر به نظر برسد ، می توانید شما را متقاعد کنید. بنابراین اگر طرف مالی برای شما مناسب به نظر می رسد ، پیش بروید و با شخصی که یکی از دوچرخه های بعدی را در اختیار دارد صحبت کنید. شما به نظر می رسد که هیچ وقت در راحتی خانه خود نمی چرخید.



تاريخ : سه شنبه 4 شهريور 1399 | 1:10 | نویسنده : سمیرا خدمتی |